Veelgestelde vragen over Ania Haie
Bij Ania Haie helpen we je graag met al jouw vragen! Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over Ania Haie. Mocht je een vraag hebben kijk dan eerst hier even rond, misschien staat jouw antwoord er al tussen. Zo niet, dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij proberen alle vragen altijd zo snel mogelijk te beantwoorden!
Betalingen
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Ania Haie?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal.
Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.
Verzendingen
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen! Bestellingen welke op werkdagen voor 15.00 zijn geplaatst worden gewoonlijk dezelfde dag nog door ons verzonden.
Wat te doen als ik een kapot item heb ontvangen?
Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen.
- vermeld hierin wel altijd je ordernummer
- en maak een foto van het item dat kapot is.
Zo kan de klantenservice jou zo snel mogelijk helpen!
Bestellingen
Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@aniahaie.nl .
Sieraden
Waarvan zijn de sieraden gemaakt?
Alle sieraden van Ania Haie zijn van 925 sterling zilver gerodineerd of met een gold plating. Vind hier meer informatie over het merk.
Overige vragen…
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@aniahaie.nl . Wij beantwoorden elke vraag binnen 48 uur!
Door jullie unieke vragen kunnen we de veelgestelde vragen over Ania Haie aanvullen!
VOLG ONS OP INSTAGRAM
Fout: geen feed gevonden.
Ga naar de instellingenpagina van Instagram Feed om een feed te maken.